Verzenden & retourneren

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht het bestelde artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retour melden op onze website. Indien binnen deze termijn door Boldbrands.nl geen schriftelijke melding(en) is/zijn ontvangen, wordt Boldbrands.nl geacht ten aanzien van het geleverde volledig aan haar verplichtingen te hebben voldaan. 

Indien het retour melden via onze website niet naar behoren verloopt is de klant verplicht om de retour melding per mail door te geven. De mail moet voorzien zijn van factuurnummer en duidelijke omschrijving van het retour komende product. Retour aangeven per mail kan via [email protected].

Wij zullen een eventueel probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Mocht de oplossing niet aan je verwachting voldoen dan kun je de bestelling, zonder bijkomende kosten, annuleren. Het reeds betaalde bedrag zal binnen vijf werkdagen nadat de bestelling retour ontvangen is aan je worden teruggestort (via creditcardmaatschappij dan wel rechtstreeks).

Deze garantie vervalt wanneer 

a. het product gedragen en/of gewassen is

b. je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen

c. De gebruiksaanwijzing en /of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd. 

Indien je een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heb je het recht het product binnen 14 werkdagen na aflevering aan Boldbrands.nl te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is, het product niet gedragen en/of gewassen is, voorzien is van alle labels en het retourformulier op de website volledig en correct ingevuld is.  De kosten van retour zenden zijn voor je eigen rekening. Retour zenden is alleen mogelijk wanneer u uw retour bij Boldbrands.nl heeft aangemeld via de website (of per mail indien het retour melden via de website niet naar behoren werkt). Volg hiervoor de instructies op de website onder “retouren”. 

Boldbrands.nl zal binnen de gestelde termijn nadat een product in goede staat retour ontvangen is, het betaalde bedrag rechtstreeks op je bankrekening terugstorten (indien via TargetPay is betaald) dan wel de opdracht aan de creditcardmaatschappij verstrekken het bedrag bij te schrijven. In beide gevallen onder inhouding van de in rekening gebrachte verzendkosten (€ 4,00 dan wel het specifieke buitenland tarief). Deze verzendkosten worden beschouwd als vergoeding voor retour zenden.

Indien u een artikel wilt ruilen, sturen wij het nieuwe gewenste artikel kosteloos naar u toe. (Alleen geldig bij bestellingen binnen Nederland).

Indien u een nieuwe bestelling plaatst dan zijn deze kosten voor rekening van de klant.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »